onsdag 9 maj 2012

Det rör sig där inne...

Jag har ägg i äggkläckningsmaskin nu, och igår så lyste jag äggen och såg hur det rörde sig där inne, jättekul! Hoppas det blir något nu, men jag vill så gärna att kycklingarna ska kläckas hos en höna, funderar på som jag tidigare skrivit på att lägga äggen hos en höna som ruvar. Och nu ligger det en höna och ruvar på ägg, men risken kan tydligen bli att hönan låter bli de andra äggen när ägg kläcks, och det vill jag ju inte?. kanske jag då kan lägga de äggen i äggkläckningsmaskinen. Usch, fy, det känns som värsta experimentet..
Jag får se hur jag gör...

Idag blir det att åka till Örebro och kolla på korpfotboll. Min son, min måg och min svåger ska spela i samma lag, i Wadköpings målerilaget. Det brukar  gå rätt hett till på dessa matcher, nästan värre än vanliga seriematcher. Bilder kommer nog senare..

En bild på vår Roxy och Lisa, ett par kompisar..:-)




Ha en bra dag även om det är regn och rusk..!!


Inga kommentarer: