torsdag 9 februari 2012

Puls..



Nu är det full gång med byte av fönster här, köksfönster och matrumsfönster började de med. Det är tur att vi har dörrar i varje rum så det inte blir kallt i hela huset..:-). Det blir nog alla tiders när det är färdigt..:-).

Jag läste någonstans för något år sedan att man ska leva efter hurdan puls man har, jag kommer inte ihåg vart jag läst det så jag vet inte om det stämmer. Men visst verkar det logiskt, för att leva i balans och harmoni borde man ju följa sin kropp, eller hur??

Jag har ju faktiskt levt så nu sedan i somras då jag blev sjukskriven för min rygg och sa ifrån mitt senaste vikariejobb som var inom restaurangbranschen. Det jobbet kan ju vara rätt stressigt och pulsen åker upp naturligtvist. Men nu så har jag ju gått här hemma och skrotat med mina djur och masserat lite. Och jag säger det, jag är faktiskt väldigt lugn och känner mig mer harmonisk och glad, och med det absolut inga känningar av panikångest. Så nu känner jag att min puls sjunker ännu mer så det blir att ta det ännu lugnare snart för att leva efter den pulsen..haha.

Så nu har jag skrivit på min hemsida http://www.panikangest.dinstudio.se att jag fr.o.m den 1/3 stängs den hemsidan ner, jag ska gå vidare..

Sedan har jag ju haft ett medium här som fann ett och annat, det ska jag skriva om i nästa inlägg...

1 kommentar:

Malin sa...

Jag tänkte på det när jag läset om ert fönsterbyta, att alltså NU, mitt i vintern, huh, vad kallt det måste bli!!
Kommer ihåg mitt förra liv, där jag jobbade både på lunchserveringen, a´la carten och nattklubben i baren, snacka om puls, usch...
Kram