fredag 10 februari 2012

Måste berätta...:-)

Igår när jag skulle köra ner ett skåp till min lokal där jag ska köra massage så höll det på att bli katastrof...
Det finns en hiss där som jag skulle använda, denna hiss är liksom öppen och man får stå och trycka på knappen hela tiden för att den ska åka upp.
Jag lassade in skåpet som var i delar i hissen. Jag lutade delarna mot sidan där knapparna är. Sedan sprang jag upp och tryckte på "Hit"-knappen så den skulle komma upp. Det var bara det att de längsta delarna flyttade på den jättestora spegeln som sitter på väggen där hissen kommer upp. Och spegeln i sin tur flyttade på innertaket. Puh, men jag hann få stopp på det innan det blev katastrof, det flyttade bara på sig lite, men jag måste fixa det för en list sitter lite snett så en del takplattor sitter inte på sin plats. Måste försöka fixa det idag innan någon ser det..:-)

Usch, tänk om hela den stora spegeln lyft sig lite mer och bara brakat ner på golvet, sju års olycka. Blir helt svettig när jag tänker på det..

Inga kommentarer: