tisdag 21 februari 2012

Djuren..

Nu har jag varit ute och nattat mina små djur där ute, hönsen och kaninerna. Man blir på lite bättre humör bara av att gå ut dit en stund, och inte nog med det, hönsen har börjat värpa igen efter en stunds uppehåll. Och äggen är större nu än vad de brukar vara, kul.!
Nu ikväll har jag skickat efter en taklampa som jag ska ha i köket, den bruna lampan passar absolut inte in längre. Det roliga var att man fick välja en vara på Jotex som man fick 50 % rabatt på, så det gjorde en otrolig skillnad på den lampan.
Den kommer att göra köket till ett helt nytt kök tror jag..

4 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Ordning och reda och ny fin lampa!
Vad kul!
Vilket väder vi hade igår! Fler såna tack!
Och tack för dina positva visioner om min saga! Mina går väl lite upp och ner....vågar inte ta ut nåt i förskott.
Men dina ord styrker....:o)
Ha en bra dag!
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

....det var ju det jag skulle säga....
Det verkar vara så mysigt att ha höns, är lite sugen, men Ingela har berättat att det tar sin lilla tid att sköta om dem....hmm?
Lasse har haft höns sedan barnsben så han vet hur de ska rås om. Jag borde kanske hålla mig till dem i trä.
Men mysigt verkar det vara att pyssla med dem. :o)
Nää...nu måste jag jobba på!!
Kram igen

Malin sa...

Det var det bästa jag visst när jag hade mina hästar, gå ner på kvällen, fodra havre och hö, fylla på vatten och lyssna på dom sen i mörkret när jag hade släckt, hur dom stod där och åt...
Snygg lampa, vill oxå ha en kristallkrona.
Kram

Anonym sa...

Hamnade här av en slump och upptäckte att vi inte bor så långt ifrån varandra(bor i fjugesta)även jag är massör och ägnar större delen av mina dagar till det.Är också intresserad av det andliga och ägnar stor del till det.Världen är liten ibland.