tisdag 21 februari 2012

Nu börjar det bli ordning..

Nu är alla fönster klara och vi har fått dit fönsterbrädor..:-). Så skönt att det är klart, oreda var bara förnamnet..:-).

Det finns hur mycket som helst att göra här hemma, men jag har ingen som helst lust att ta tag i det, vet inte varför. Men lusten till det kanske kommer lite senare förhoppningsvis, annars blir det inte kul, känns jättetråkigt att greja hemma när inte lusten till det finns. Usch, jag känner faktiskt ibland att jag bara skulle vilja bo i ett rum och kök, slippa hålla på och inreda och ha det "fint" hela tiden. Visst är det kul när man väl har det fint och mysigt, men det är inte kul när det blir ett måste av det hela. Jag kan bara bli stående mitt i huset och inte veta vart jag ska börja, jag kan börja på ett ställe och sedan fortsätta på ett annat, det blir liksom inte klart någonstans :-). Jag är en person som vill hålla på med större grejer, röja ute och få elda är mer min grej, det där finliret med gardiner och prydnadssaker är bara ett måste som sagt.

Inga kommentarer: