söndag 15 juni 2008

Sommarlov!!!

Äntligen klar med tentan "Ekonomi och förvaltning", svår så in i norden! Har svårt att tro att jag får godkänt på den, tror inte jag svarade på de frågor läraren ville ha. Men, men, det återstår att se om ett par veckor hur det gick. Nu har även min son tagit studenten, vilket var hur kul och fint som helst. Han var så fin i sin kostym när han kom ut från aulan, dessutom fick han jättebra betyg, verkligen kul!. Gråten kom som ett brev på posten, svårt att värja sig i en sådan stund. Middag med hela släkten hos oss + min dotters pojkväns familj, han tog även han studenten så vi slog ihop det hemma hos oss. Jättetrevligt var det! Tur med vädret hade vi också, regnade bara en kort stund när vi precis hade ätit så kaffet intog vi inomhus. Syrran kom fram när vi stod och väntade utanför aulan och sa; "Nu kan du slappna av", såg att jag var spänd. Men det var svårt! Nu är i alla fall allt klart så man kan ta det lugnt ett tag, ska inte börja jobba förrän den 22/7, så jag får ett tag att vila på. Nu ska jag ta en promenad med mina hundar, sen blir det soffan och kanske en film.

Inga kommentarer: