söndag 29 juni 2008

Familjetävling

Idag har delar av min familj haft tävling i golf, det var min pappa, min man, min dotters sambo, min bror och hans son. Jättekul, det kommer att bli en tradition med vandringspris. Eftersom det bara var killar som jag spelade mot så tänkte jag att jag kunde spela från gul tee, men det var psykiskt omöjligt. Efter de första nio hålen fick jag bara 7 poäng, jag höll på att bli galen där på banan. Så på 10:e tee började jag spela från röd tee (fick tillåtelse av de andra), vilket gick mycket bättre. Fick 19 poäng efter de sista 9 hålen. Vad mycket det gör att ändra tee.
På kvällen åkte vi sedan hem till min bror och grillade och spelade lite fotboll, kul! Men man är rädd för att skada sig nu när man är över 40 år, risken är ju stor :-). När vi grillade var även mina döttrar med och min pappas sambo. Vi avslutade kvällen med jordgubbar och glass. Det var en jättetrevlig kväll. Får inte glömma att berätta att min brors son vann tävlingen.

1 kommentar:

etthemivitt sa...

Ja det var en jätte trevlig kväll, och vad kul det var att spela fotboll :)