lördag 15 april 2023

Sjuk



 I onsdags vaknade jag och var sjuk, jätteförkyld, hosta och antagligen feber 😏🤧. I natt hade jag fruktansvärd hosta så det blev inte mycket sömn, så idag är jag både trött och sjuk. Inte nog med det, har haft jätteont i en arm, antagligen en inflammation som inte blev bättre av förkylningen och febern, jag vet inte 🤔😖. Varje gång armen kom i ett lågt läge värkte det något fruktansvärt från övre skulderbladet och hela vägen ner till underarmen. Kändes som nervsmärta. Har nog inte haft så ont sen jag bröt benet för många år sedan. Har jag inte rört armen på ett tag, som på nätterna, så måste jag ”gymnastisera” armen för då slipper jag den hemska smärtan 😊. Nu börjar det lägga sig. Hoppas det är borta när sjukan är borta, och det tror jag 😀. Kan bero på stress tydligen 🤔.

Så nu är det mest tv, tur jag har lilla Ivar som sällskap ❤️.





Inga kommentarer: