torsdag 20 april 2023

Fått massa kärlek

Se Rio (rosa grimman) så snälla fina ögon ❤️
Olle, lilla killen, kolla golvet så mycket ull 😀❤️.
Vilma borstas, Lady och Klumpen (Power of love) håller koll 😀❤️. Slår aldrig fel, öronen åker alltid bakåt när man ska ta kort 😄.
Olle och Rio ❤️.


Igår kväll åkte jag till stallet och borstade några hästar. Olle blev det som en matta under, han fäller massor just nu, och han var så duktig 😀❤️. Janne var i 

stallet när jag grejade m Olle och det känns bra, man vet aldrig med dessa åringshingstar 😄. Jag kratsade hans hovar och Janne fick vara med när jag tog bakhovarna då Olle var lite stingslig. Janne som är erfaren hovslagare tog sedan upp Olles bakhovar helt utan problem, han kan han 😀. Sedan borstade jag både Lady och Vilma, oj va dammiga de var 😊. Sedan såg jag hur Rio ville ha uppmärksamhet, honom stod jag länge och bara kramades ❤️. Rio är så otroligt snäll och go häst, en riktig myskille, vill gärna stå och kramas och klias runt huvudet ❤️. Så tacksam över att få vara i stallet och greja ❤️.


Inga kommentarer: