torsdag 11 augusti 2016

Må bra....

Jag visste att jag skulle bli med i tidningen Må bra nu i augusti, ändå blev jag förvånad när jag såg mig själv i en tidning, se mig själv hur jag verkligen ser ut. Borde jag inte haft andra kläder på mig, borde jag inte ha sminkat mig? Men nej, jag ser ut så där till vardags, och ofta håller jag ju på med hästar eller med trädgården så det skulle se konstigt ut uppsnofsad och dan i hagen. Jag kanske borde ha tänkt på att rätta till halsbandet i alla fall :-)....men det är ju typiskt mig, andra brukar rätta till det åt mig, jag tycker inte sånt är så viktigt....:-).
Och vad skrynklig jag har blivit, men vadå, jag är ju snart 51 år :-).

Jag vill poängtera en sak i texten, och det är att "den skickliga massören" heter Rolf Johnsson och höll till i Götlunda, men han har gått i pension, så nu går jag hos hans skickliga brorsdotter Camilla som driver Cambody.se, hon fortsätter justera min "ångestkota" och hålla mina muskler avslappnade, henne kan jag verkligen rekommendera.

Jag har även min hemsida www.panikangest.dinstudio.se, där kan ni läsa hela min historia.



Inga kommentarer: