onsdag 26 oktober 2011

Vad ska jag göra??

Jag funderar och funderar på vad jag skulle kunna göra för att ordna till mitt arbetsliv. Vikarie vill jag ju inte vara hela livet, för det första kan man aldrig planera nåt. Kan, kan man väl, men man kan ju inte säga nej till jobb. Jo, det kan man, men man vill inte för då ringer dom någon annan och då har man snart inget jobb kvar. För det andra, semester får man ta när de andra inte vill ha semester, dvs. på våren eller hösten. Ja, jag får skylla mig själv, tidigare tyckte jag bara det var skönt att vara vikarie, det var en slags frihetskänsla..:-).

Funderar på nåt eget igen. Masserade en kille igår och kände att jag skulle kunna klara det, det är skonsammare mot ryggen än att jobba inom restaurangbranschen. Jag skulle kunna annonsera att jag bara masserar "förebyggande", dvs. jag masserar inte så hårt, mer mjukt, lite mer mot "sköntont". Tror på det!!

Inga kommentarer: