fredag 12 augusti 2011

Vilken härlig morgon...

Vilken härlig morgon, men lite väl kylig för min smak, men hundarna gillar det nog, sommarvärmen är inget för en jämte och en laika :-).
Har gjort gröt till kaniner och höns, och till mig själv förstås, sedan blir det till att göra den vanliga turen och utfodra. Sedan ska jag ta en skön promenad med hundarna, inte så långt, men en 40-minuterspromenad blir det nog i alla fall.

Igår åkte vår och grannarnas telefonkabel ner av de som röjer dikena, så nu har vi inget fast internet och ingen fast telefon, tur jag skaffade ett mobilt bredband i somras, måste ju hålla koll på mina rasande aktier, inte så kul just nu.

Oj, va klockan går när man sitter vid datorn, 1 timme för mycket blev det, ajajaj..:-).

Ha det så bra alla vänner!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Mysigt med alla smådjur, önskar vi bodde så jag kunde ha det oxå. I varje fall höns (och får, och hästar... ;-) )
Hoppas du får en bra måndag!
Kram

M sa...

Hittade din sida om panikångest, tack! Du ger hopp!