torsdag 5 augusti 2010

Ska nog klippa mig så här om jag törs..:-).

Ska nog ta mig till frisören och klippa mig så här om jag törs, men färgen blir nog inte densamma , vilken chock alla skulle få i såna fall :-) (eller ska jag kanske chockera??). Jag har haft likadan frisyr förut, förutom att det inte var långt bak i nacken. Tiden får utvisa hur det kommer att bli.
Frisyr från Frilla.se

Annars har jag jobbat nästan hela sommaren, var ledig 2 veckor i juni, sedan ska vi åka till Mallorca nu på tisdag. Sedan har jag 4 dagar kvar på mitt schema på hemtjänsten, efter det blir det till att återgå till vikariepoolen inom dagis och hemtjänsten.
Tränat har jag gjort, powerwalkar och joggar ca 3 gr/vecka, och det blir långa pass för jag håller på att träna till tjejmilen som är den 5 september. Jag registrerar mina träningspass på funbeat.se, det ger en liten knuff där bak.

Hoppas ni har haft en skön sommar!!

Kram

3 kommentarer:

Madde sa...

Den där frissan kommer du bli skitsnygg i.Den passar till din huvudform...och ansikte.Ha det så kul på "Mallis" nu då vännen.
Kram Madde

Ann-sofie sa...

Tack så mycket Madde, det ska vi ha. Äsch, är lite feg o klippa mig så där kort, men jag har ju varit det förut, så kanske....

Madde sa...

Hoppas att du klippte dig så där raffigt.
Kram Madde