måndag 17 maj 2010

Sjuk!!

Fy, gillar inte att vara sjuk, speciellt när man är så här som jag är nu; halsont, öm i kroppen, lätt huvudvärk och dova susningar i huvudet och en aning feber. Önskade jag istället var sjukare, konstigt nog, så det liksom läker ut fortare. Nu är man så där så man blir matt av att gå ut till soptunnan, och svetten den rinner. Nej, lika bra att sjukskriva sig i dag i alla fall, sen får man se hur arbetsveckan ser ut, kanske inte får så mycket att göra så jag hinner kurera mig. Nu skulle man ju även behöva ut och gräva i landet, snart känns det som att det är för sent att sätta potatisen, eller?

2 kommentarer:

suzana sa...

Men usch! Hoppas du kryar på dig snart!
Måste bara säga att vilket kanonfint kort som du har tagit själv på ditt barnbarn och (vad jag tror) hans mamma! Jättefint!!

sv: Ja det går framåt i badrummet, snart klart :)

Massa "krya-på-dig" kramar!

Freja Rico sa...

Hej Suszana!
Kortet har jag också förstorat på canvas, blev jättebra:-)!!

Kram