söndag 16 maj 2010

Beautiful blogger award

Min kära bloggkompis Suzana har gett mig en award på sin hemsida, jättekul att bli nominerad! Så nu är det min tur att nominera någon, men santidigt ska jag skriva 7 saker om mig själv, vilket inte är så lätt :-). Ni behöver inte skicka nomineringen vidare, men det vore kul om ni också skrev 7 saker om er själva.

7 saker om mig:

- snäll, kanske för snäll som mina barn och man brukar säga.

- Lite för blåögd ibland, ser nästan bara gott i alla jag möter (tänker; alla har vi varit
små snälla bebisar, och finns väl kvar där inne nånstans)

- Älskar mina barn och barnbarn så mycket, och min man förstås..

- Alldeles för spontan ibland, hoppar på saker innan jag hunnit tänka efter

- Rastlös (har svårt för att vara på ett jobb där inget händer, kryper i kroppen på mig då, vill
göra nytta)

- Har svårt för tomheten och stillheten, behöver människor omkring mig (hur ska det gå
när alla barnen har flyttat, inget barn att diskutera med vid midagsbordet, får låna lilla barn-
barnet när hon kan prata, haha)

- Älskar motion, det ger så mycket för både kropp och knopp

Det var inte lätt, pust...

Nu ska jag nominera 7 st, fy va svårt, men de nominerade äääär:

Suzana
Lill
Kicki
Ingela
Jeanette
Madde
Jenny

Det känns lite dumt att moninera några stycken, men det är faktiskt dom jag är inne på mest och skriver kommentarer i, även om det inte händer varje dag :-).

Ha en bra dag alla bloggisar.

4 kommentarer:

Mormors Veranda sa...

Hej AnnSofie! Tack så mycket för awarden! Kraam Ingela

Madde sa...

Hej Annsofie!
Tack så jätte,jätte mycket för awarden.Så himla gulligt av dig att ge den till mig.
Nu ska jag sätta mig ner och tänka ut 7 saker om mig själv.
Ha det gott och kram på dig.
Madde

Jenny sa...

Tack så mycket :) bara att börja kluta ut 7 saker om mig då!

Krams

Lill sa...

Hej!

Vad GULLIG du är :-))
TACK snälla Annsofie för det!

Nu fick jag ngt att fundera över!
Kramar & krya på dej