torsdag 4 juni 2009

Ta det lugnt!

Idag ska jag göra ingenting, slappa och ta det lugnt, på sin höjd slänga in en tvätt i maskin och kanske åka till Linde till Vilmas och se om de har något fint att ha på mig på 60-årskalaset på måndag, och ev. klippa gräsmattan De ringde från jobbet när jag var ute med hundarna tidigare än vanligt på morgonen och ville höra om jag kunde jobba, men de hade redan fixat en annan när jag ringde tillbaka. Det var kanske lika bra det för jag var rätt yr i morse när jag gick. Har legat på spikmattan 3 kvällar på raken nu för att försöka få igång cirkulationen i axlarna och nacken. Måste få någon ordning på kroppen snart annars vet jag inte vad jag gör, det värsta när jag är spänd och har ont är att jag känner mig helt intelligensbefriad, huvudet är inte riktigt med, känner mig förvirrad och fumlig, det är jobbigt.

Igår hade vi kalas för vår 18-åring, jag bjöd på portergryta med tårta till kaffet (och saften). Det är alltid roligt att träffas, det blir ju för det mesta på kalas nu för tiden. Alla har sitt, jobb och fritidsintressen. Nej nu ska jag ta mig en sen frukost och en titt i Na.

Inga kommentarer: