onsdag 7 juni 2023

Tandläkare

Idag var jag till tandläkaren och tog bort stygnen efter  rotspetsoperation. Det såg bra ut och hade läkt fint tyckte tandläkaren. Jag ska kallas igen om ett år och se hur det ser ut. Det har kostat mig närmare 10.000:- denna tand, de har rotfyllt den först och sedan operation då fisteln inte försvann. 

Fick även sms från jobbet att de ändrat lite på mitt schema, hoppas jag slipper dessa söndagar. Jag får det nya i morgon på jobbet, börjar kl 7.00 i morgon bitti. 

Jag var och tittade på äldsta dotterns nya lägenhet idag, jättefin med utsikt över Örebro slott, där kommer hon nog trivas 😀. Fick nästan lite svindel när jag tittade ner på gatan, hon bor på 5:e våningen 😄. 

Idag var det en häst som dog i ett lopp på Åmål, så tragiskt 😢. Inte konstigt med dessa farter, han stod på tillägg och tog väl i för att komma ifatt de andra. De tror något brast i hästen. Det är ju inte normalt att hästar springer i dessa farter i sin naturliga trav. Stackars ägarna, hästen hoppas jag redan var borta innan han fattade något 😢. 

Inga kommentarer: