tisdag 2 maj 2023

Trött på att vara HSP

Idag på fm var jag och min man ute och gick med våra hundar vid Ringaby utanför Frövi. Helt plötsligt när jag tittar ner i ett vattenfyllt dike ligger det en liten död vildsvinskulting där. Han såg så fin ut, det såg ut som den log, den såg så rofylld ut där den låg. Samtidigt var det så sorgligt att se den ligga där i vattnet helt ensam och helt öppet 😔. 

Jag börjar bli så trött på att vara så högkänslig, önskar jag vore lite mer så jag kan släppa saker, inte analysera så mycket och inte bry mig om vad folk ska tycka om mig. Jag skulle behöva ha skygglappar på vissa dagar och skydda mig från andras energier. Det har jag faktiskt glömt bort, jag brukade förr stänga in mig i ett genomskinligt äggskal eller sätta ett genomskinligt pansar runt mig 😀❤️. 

Inga kommentarer: