lördag 6 maj 2023

Kan inte sova

Nu har jag vaknat vid 3-tiden på natten tre nätter på raken, och jag kan inte somna om, det blir lite jobbigt när man ska upp och jobba. Så nu har jag varit en aning trött i slutet på arbetsdagen och kvällen 😏. Men i morgon ska jag inte jobba så då kanske jag får lite sovmorgon, om inte lilla Vizzla sätter igång med sitt hallåa och vill ut kl 5 😄❤️. Jag får ta en långpromenad sent med henne och kasta lite boll, då brukar hon sova längre 😀👍🏻. Det har ju varit fullmåne och mycket solstormar och det kan ju påverka oss på jorden. 

I morse ringde de från jobbet kl 6.40 och frågade om jag kunde komma och jobba, jag hade lagt mig tillgänglig så det var jag beredd på lite grann, men jag kände mig som en zombie när jag gick upp ur sängen. Men när jag klev ur bilen på jobbat var jag piggelin 😀. Dagen gick väldigt fort, ett bra schema, så skönt att få vara ute och åka hem till brukarna 😀.

Inga kommentarer: