tisdag 18 augusti 2015

Arg....

Jag blir arg bara telefonen ringer just nu, vill inte ha några massagekunder, orkar bara inte...
Folkskygg känns det som jag håller på att bli också, jag är rädd att min hjärna håller på att bli överbelastad med en massa negativa tankar just nu. Kroppen orkar inte mycket heller. Jag kollar in folks ansiktsuttryck när jag möter dem, tycker dom att jag är konstig, att jag inte vet vad jag håller på med just nu. Att gå på Ica känns jättejobbigt just nu, jag vet att det är ego att tänka så, jag är väl inte i centrum även om det känns så just nu. Det känns som allt hänger på mig....
Det har varit lite turbulent runt mig med olika saker, jag har nog varit lite för mesig kan jag tycka i vissa situationer, vi har varit för olika helt enkelt. Detta tar en otrolig energi fast det egentligen inte ska behöva göra det om jag var en person som inte brydde mig så mycket. Tänk om man kunde säga rakt ut vad man tycker så är allt gjort, inte mesa och gå runt saker. Måste lära mig stå upp för mig själv, lära mig tycka om mig själv för då skulle jag nog inte tillåta det vara så här.

Inga kommentarer: