söndag 30 september 2012

Nu har jag bestämt mig....igen!

Jag kommer nu att sluta med massagen, min kropp och knopp håller inte. För det första så känner jag av både whiplashen och diskbråcken, och när det kommer så måste jag avboka kunder, och det är inte kul kan jag säga, man känner sig så dum. Det tar på psyket, och speciellt när man bor i ett litet samhälle som jag bor i, man känner sig lite misslyckad. Nu har min nacke varit värre än någonsin så det går bara inte att hålla på och knåda andra. Jag har även läst mycket om hur en skörstark person är, stämmer in på mig, kanske mycket beror på det??
Men..jag har sökt två andra jobb som jag får svar av i morgon och lite längre fram, och jag hoppas på det, annars har jag en idé ihop med syrran, men den idén ska vi göra även om jag får ett annat jobb, det går att kombinera.
Sedan ska jag i morgon skicka iväg min lilla bok i morgon, jag har skrivit om en del och hoppas att den blir utgiven, jag tror det behövs fler böcker som handlar om hur man kan bli av med sin panikångest, alla fungerar ju olika och blir bra på olika sätt, beroende på hur panikångesten startade, eller varför man fick den.

7 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej Ann-Sofie!
Misslyckad är du inte!! Vem kan styra över ohälsa och krämpor?
Vad glad jag blir att du skickar in ditt manus....varmt lycka till!
Det är ofta just andras erfarenheter som är den största trösten och hjälpen när man drabbas av något "konstigt" man inte upplevt innan.
Kanske en gemensam promenad och fika skulle göra oss båda lite gott....? ;o)
Hör gärna av dig i så fall.
Kram på Dig!
Kicki

Freja Rico sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Freja Rico sa...

Tack Kicki, jag vet att man inte kan styra hur det är, men man är ju som man är :-)!
Detta med fika har jag faktiskt tänkt på, och en promenad låter väldigt skönt, jag hör gärna av mig..
Kram tillbaks!!
Ann-sofie

Min Skattkammare sa...

...jag vet också.....man är den man är....suck.
Kul att du också tänkt på en liten "date". ;o)
Torrare och finare väder är visst på gång till nästa vecka.
Då kanske vi kan få till något?
Vi hörs igen!
Kram

Freja Rico sa...

Ja, vi kan höras nästa vecka Kicki, det låter jättebra :-)!

Kram

Freja Rico sa...

Veckan försvann Kicki :-), men kanske vi kan höras nästa vecka?

Kram

Min Skattkammare sa...

Hallå igen! :o)
Ja du....den här tiden....
Jag skulle maila dig, men vår huvuddator har strejkat. Brorsan kommer imorgon och fixar den.
Jag hör av mig......måste kolla vad det ska bli för väder i veckan.
Önskar dig en skön lördagskväll.
Kram Kicki