måndag 3 september 2012

Cellenergi...

För ca 3 månader sedan blev jag rekommenderad av en kompis ett tillskott som man dricker, och som endast innehåller frukter och grönsaker, inga kemiska tillsatser. Hon visste att jag led av pms bland annat och ville att jag skulle testa detta. Hon kom hem till mig och jag fick då prova att dricka det. Efter ca 10 minuter blev jag alldeles röd och varm i ansiktet, jag hade fått en flush. Detta kommer sig av att drycken Activize Oxyplus innehåller en speciell form av Niacin (Vitamin B3), som kan leda till en Flush-effekt. Man får en ökad blodcirkulation. Genom denna ökade blodcirkulation försörjs alla celler i kroppen med mer syre och näringsämnen. Denna flush försvinner efter ca 10-15 minuter. Nu är det inte så att alla får denna flush, men de som bla har lågt hb kan få det, eller om man har ett problem på ett ställe kan bli röd just där. Det kan tex bero på att där har det tidigare varit dåligt blodflöde. Om man tex har eksem så kan man få en flush där, och då kan blodflödet hjälpa till att bli av med eksemet, i alla fall mildra. Jag har varit på möte där flera har berättat att de blivit av med sina allergier, hudeksem och värk i kroppen bla. Detta beror bla på att det blir blodflöde där det annars varit stopp av olika orsaker.

Jag tyckte detta lät intressant, så jag tecknade ett abonnemang på 3 månader, och efter ca 5 dagar hade jag pulvret hemma. Jag började dricka på en gång, jag tog min morgondryck som smakar apelsin och på kvällen tog jag kvällsdrycken. Kvällsdrycken visste jag skulle ha en rogivande effekt, men det jag inte visste var att det även skulle ta bort mina myrkrypningar. Myrkrypningarna började redan när jag tittade på tv på kvällen och som höll på att göra mig galen när jag skulle sova. Jag kunde ligga i flera timmar och vrida och vända på mig, det kröp både i benen och i armarna på mig. Min man som även han hade krypningar provade, och nu har även han tecknat ett abonnemang. Kvällsdrycken gör att jag nu även sover hela nätterna, förut vaknade jag flera gånger varje natt. Så nu har jag inga problem med att gå upp på morgnarna, så otroligt skönt!!
Min mage fungerar också som den ska nu tack vare de fibrer som finns i drycken. Fibrerna tar med sig all slagg och gifter som sitter kvar på tarmarnas insida, och får man bort det så kommer flimmerhåren kunna ta upp alla viktiga näringsämnena igen och hela kroppen kommer att må bra.

Många som jag har träffat på informationsmöten, för de som vill fortsätta att rekommendera andra, har berättat att de fått sänkt kolestrol och blodtryck. Min kompis som rekommenderade mig har fått sänka sin insulindos. Titta gärna in på denna blogg, hon skriver bra om detta:
http://urenergi.wordpress.com/2010/11/08/fitline-bluff-kritik-pyramidspel/ .

Det som är bra är bonussystemet, om jag rekommenderar en så drar de av ca 100:-/person. Rekommenderar jag 10 st så dricker jag gratis, och jag får tillgodoräkna mig den som jag rekommenderat, dennes rekommendation, dvs man hjälper varandra. Om man nu vill rekommendera andra och har fått 10 st så får du istället pengar för resterande du rekommenderar. Man mår jättebra av kosttillskottet plus att man kan tjäna pengar på det.
Företaget är ISO-certifierade och har AAA, vilket säger mycket, de är även medlemmar i DF Sverige, Direkthandelns förening.

Eftersom man inte får göra reklam om produkterna på sin blogg eller hemsida pga att det är direktförsäljning så får ni gärna maila mig om ni är intresserade och vill veta mer. jag hjälper er att komma igång, och jag tar reda på var det finns informationsträffar där du bor.
Men jag kan verkligen rekommendera detta!!
Hälsningar
Ann-sofie
Mail: ann-sofie40@hotmail.com

Inga kommentarer: