torsdag 30 augusti 2012

Efter ett litet uppehåll kör jag igång igen..

Jag har i några veckor haft ett uppehåll med massageverksamheten pga att jag har tagit i för hårt när jag masserat. Hittar jag en massa spänningar hos någon så knådar och töjer jag så mina fingrar inte mår så bra :-), och de flesta idag som kommer de har för det mesta mycket spänningar. Jag har nog fått inflammation i både tumme och långfinger, men nu har det gett sig rätt bra så jag kör igång igen den 10/9. MEN jag har gjort ändringar, jag har skrivit på FB (en bra reklamsajt) att jag bara kommer att syssla med massage som inte är så hård. Ska jag klara med att hålla på så måste jag hejda mig lite. Jag hoppas bara inte att mina gamla kunder blir besvikna, eller också så blir de glada för att slippa ha ont under massagen, istället få njuta på ett annat sätt. Jag har ju faktiskt lärt mig att massage som gör "sköntont" ger den bästa effekten..:-)

Inga kommentarer: