fredag 11 februari 2011

Förvirrad.....


Igår och idag har det bara varit förvirring kan jag säga, hjärnan har varit helt blockerad på många olika sätt. Men så är det ungefär en gång varje månad, PMS!!

Herregud, hur kan man bli så personlighetsförändrad som jag blir??? Energi blir mindre och jag blir lite som en ensamvarg under denna tid, hm. Varför ska jag drabbas för, helt onödigt om jag får säga det....
Tur att det är övergående, och elak blir jag inte, och tur är väl det..:-)).
Men direkt det går över blir jag tvärtom, då möblerar jag om och huset blir så välstädat..:-)).

I alla fall, i onsdags kväll skickadse jag ett mail till If försäkringar att jag ville att de skulle ringa upp mig på torsdag (igår) kl 10.30 på jobbets telefon för att jag ville säga upp en försäkring. Första gången jag skrev upp mina uppgifter blev det inte bekräftat att jag skrivit meddelandet, men andra gången kom det upp ett meddelande att det blev skickat. Sen igår torsdag satt vi på jobbet och hade vår lunchrast. Det ringde och jag svarade, och de sa att de ringde från If och att vi bett dem ringa oss. Jag tänkte inte mer på det utan gav telefon till en av jobbarkompisarna. Precis när hon tog telefon ringde min mobil och de sa i luren att det var från If försäkringar. Då klack det till i mig så jag ropade på M att den hon pratade med var till mig. Jag hade nämligen skrivit upp först jobbets telenr i det första meddelande och sedan mitt i det andra.

M fortsatte prata och förstod ingenting samtidigt som jag försökte få hennes uppmärksamhet, samtidigt undrade väl den andra i min lur vad jag höll på med. Till slut lyssnade M på mig, så jag sa till den andra att jag skulle prata med en annan som hade ringt upp innan. Hon fattade ingenting, men vi sa hej då och la på luren. Jag fick den andra telefonen och hörde hur de andra började skratta och jag fick verkligen tänka på nåt tråkigt för att inte börja asgarva. Vilket strul. Men det ordnade sig till slut och jag fick till slut prata med en jättetrevlig kille som gjorde så jag slapp betala en mellanskillnad. Snacka om service!!

Inga kommentarer: