torsdag 31 juli 2008

Nästan helt fri från ryggont!

Har varit hos en massör i Örebro som hjälpt mig med min onda rygg. Men det mesta klarade ryggen av att lägga rätt själv. Låg på soffan en dag och skulle sätta mig upp då det small så mina barn som stod i köket hörde det, de trodde det var soffan som small. Helt otroligt, då la sig något till rätta, men jäklar vad ont jag hade det på kvällen sen. Fick sedan lite mer hjälp av denna kille som heter Thomas Holmberg och har en praktik som heter "Hälso Agenturen" och finns i Örebro. Tillsammans med sin sambo driver han denna praktik. Hans sambo håller på med personlig coachning, samt med hypnoterapi med regression bland annat, dvs. man går tillbaka i tiden för att se vad man har för blockeringar i livet, det kan vara fobier eller traumatiska händelser som man varit med om som liten och som man mår dåligt av fortfarande. Intressant!!

http://www.halsoagenturen.se/

Inga kommentarer: