tisdag 21 mars 2023

Annorlunda


Jag gjorde lite annat idag på kursen, drejade inte, utan gjorde ett hästhuvud i lera. Den är inte klar på långa vägar. Det blev lite konstigt, innan jag satte på öronen såg jag att huvudet hade det uttrycket som en ilsken häst, lågt framåtlutad huvud. Så jag fick sätta dit arga bakåtstrukna öron 😂. Det ska på lugg och man, just nu ser den ut som en rädd hare 😄.

Ibland känner jag mig så annorlunda, som influencern, Therese Lindgren, hon berättade i ”Malou möter”, att hon vet inte ibland hur hon ska vara bland andra människor, hon har som jag lättare för att umgås med djur. Som ikväll när jag var på drejkursen, jag kände som om jag inte visste hur jag skulle vara, kände mig helt annorlunda, kändes som jag var i en egen bubbla helt plötsligt. Sen kan jag helt plötsligt vara helt normal igen ett tag, och så går jag in i min bubbla 🫣. Jag undrar om det märks, samtidigt känner jag mig helt som att jag inte kan nåt, känner mig helt ofokuserad, är liksom inte med. Jag känns som hjärnan tar en paus.
Jag håller på att kolla efter hästar, saknar det enormt, mår så bra när jag har hästar även om det blir ett stort ansvar. 



Inga kommentarer: