onsdag 2 augusti 2023

Man fäster sig vid vissa

Nu när jag har jobbat ett tag har jag börjat känna lite mer för en tant som verkar vara en känslig person som mig, det finns säkert många fler men henne tänker jag lite extra på. Dessutom påminner hon lite om min farmor både till utseende och sätt. Hon är väldigt kreativ fast hon är närmare 100 än 95 år. Hon ser stark ut som farmor gjorde, stora händer som även jag har 😄. Jag tycker i alla fall väldigt mycket om henne. Skulle så väldigt gärna vilja umgås med henne privat, känns som vi har mycket gemensamt. Jag brukar stanna och prata med henne lite extra, det finns fler som jag brukar stanna och prata lite extra med, man känner vilka som behöver lite extra ❤️. 

I alla fall, man tror ju att när man närmar sig 100 år så tror man att man inte ska vara så rädd för sjukdomar längre, men så är det inte verkar det som, olika från person till person är det väl förstås. Men denna dam frågade mig om en sak och undrade om jag trodde det var farligt. Man tror ju att den tiden borde vara förbi 😏.

Inga kommentarer: