lördag 18 september 2021

Känns så tomt.

 Det känns så tomt efter Kitty och Kalle, har nu efter ett tag känt mig ledsen och sorgsen. Kan nog bero på att jag håller på och sälja av alla hästgrejer, selen och sadlar, rockard och täcken mm. Jag har nog bestämt att jag inte kommer köpa någon mer häst. Det som kan vara positivt med att vara utan hästar är att jag inte behöver tänka på hur de mår. Eller tänka på om jag behöver sätta på dem täcke, fryser de? Jag behöver inte längre tänka på allt oljud från fabriken som de ständigt får höra dag som natt, ljudet därifrån har blivit värre efter de tagit ner skogen och för att de håller på och spränger och bygger ut fabriken åt vårt håll. Nu kan jag släppa allt sånt som tagit upp en del i min tanke. Jag kan även åka på semester nu utan att be om hjälp, vilket jag förresten inte gjort på 3 år. Jag har inte varit på semester på 3 hela år 😲!!! Det mest positiva är ändå att Kitty behöver inte ha ont i sin mun ❤❤❤.

Nu ska jag tänka framåt, vad vill jag göra nu??? Jag har en ny fin cykel som jag har varit ute och cyklat på nästan varje kväll, så himla skönt. Det är bra för kroppen att få komma igång, sen är det kul att åka runt och kolla i omgivningarna. Man har ju bara åkt bil överallt känns det som 🙂. Sen har hundarna fått lite mer motion, blir många timmar över till dom nu både morgon och kväll. 



Inga kommentarer: