lördag 13 juni 2015

Det har varit mycket nu, och det sätter sina spår i en högsensitiv person som mig...

Jag håller på med min massage, har en hund, en foderhäst och lite höns och så ska man sköta hushållet så gott det går, och så går mina tankar ständigt på högvarv, det blir bara för mycket ibland. Som tur var har jag en man som tycker om att laga mat :-). Men jag känner att allt börjar göra mig sjuk igen, jag vill bara lägga mig ner och sova allt som oftast nu för tiden, och på kvällarna är jag så trött så jag somnar vid 8 framför tv:n. Jag känner igen symtomen och vill inte hamna där igen, utmattningsdepressionen som jag hade för ca 15 år sedan och åren efter. Jag har även sån värk i kroppen så jag blir även trött av det. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill ju inte sjukskriva mig för då tappar jag säkert massor av kunder, för behöver man massage så går man ju till någon annan istället.

Inga kommentarer: