söndag 8 februari 2015

Mina djur ger mig så mycket....

Jag önskar att jag bodde på en lite större gård så jag kan ha lite fler djur, djur ger mig så mycket, man blir avslappnad av att umgås med dem :-). Igår var jag och en kompis ute och red i det vackra vintervädret, hästarna fick pulsa i snön i skogen och så travade vi på gärdena med en del galoppsteg. Hästarna är travare så de ska ju egentligen bara trava, men min häst tävlar ju inte så henne försöker jag få i galopp, och när det är så här mycket snö kommer det ibland automatiskt :-).

Nu på morgonen har jag tagit ut 4 hästar, min foderhäst och grannarnas 3, sedan har jag gett hönsen lite rester från igår och så blev det en promenad med vår hund Roxy. Sedan ska jag jobba en liten stund, en massagekund har jag bara idag, är ju egentligen ledig måndagar och fredagar men det passade inte medtiden så det fick bli så :-),men det är ju okej ibland.




Inga kommentarer: