tisdag 23 mars 2021

Skön dag...

 Nu hoppas jag att lite värme är på väg till oss, så skönt i morse när jag släppte ut hästarna vid 7 och solen började redan värma. Hästarna fick gå utan täcke redan från morgonen. Det är svårt att veta om jag ska ha på dem täcke på natten nu och på morgonen då det ska bli varmare på dagen 🙈???


Men nu blir det utan täcke hädanefter om det inte blir regn eller mycket blåst. 

Idag på fm tog jag och en kompis med oss våra hundar och åkte till Rynningeviken i Örebro och promenerade, det var första gången jag var där. Jättefint och trevligt var det. Vi fikade och hade det skönt i solen. Vi hade 5 hundar med oss, det var säkert många som trodde vi var ett hunddagis 😄. Det blir fler gånger jag åker dit, många promenadvägar fanns det att välja på.



På kvällen fick jag sätta mig i stallet en stund och slappna av, kände mig orolig och lite ledsen, vet ej riktigt varför 😒. Ringde min syster och pratade med henne, vi brukar ha samma känsla. Det är många som känner likadant, mycket känslor kommer upp som man får bearbeta. Tack Marie för samtalet ikväll, nu mår jag mycket bättre 🥰. 


Inga kommentarer: