söndag 21 mars 2021

Ont i kroppen

 Ojojoj, nu är det ont, kroppen är inte med mig just nu. Blir jag sittande gör det så ont i fötterna för det första när jag reser mig upp, sen benen, ländryggen och resten av kroppen. Jag känner mig så stel, känns som all fascia i hela kroppen kletat sig fast och alla muskelfästen är inflammerade. Inte skönt alls. Nu har jag hållit på och beskurit tre äppelträd plus allt annat som jag gör på dagarna med hästar, hundar, trädgård och inomhus. Jag blir så trött av värken, på nätterna vaknar jag av att det gör ont när jag ska vända på mig så jag sover ju inte heller så bra. Ibland är jag så trött på förmiddagarna att jag somnar i soffan och kan sova 2-3 timmar 😏. 

Men nog om gnäll, det finns de som har det värre 🙂. Jag är glad för allt jag har, ikväll satt jag i stallet med mina hästar och tittade på den fina kvällssolen. Det är avkoppling 🥰. 



Inga kommentarer: