torsdag 7 september 2023

Hö, hundar och lera

Idag fick jag ringa till Inger i Lia och fråga om jag kunde köpa en höbal medans jag väntar på att få hem 20 balar från Svansjöns entreprenad i Avdala. De slår för fullt just nu och var inte klara och jag hade helt slut. Amerone o Texa har ju ätit så fint hö från dom nyss och Ingers hö var tydligen inte lika gott 😄, det var hösilage sen förra årets skörd. Ska bli intressant att se i morgon bitti hur mycket det är kvar i boxarna när jag kommer ut 😄.

Idag hade jag ett långt samtal med min syster Marie, hon är klok och man tänker mer positivt när hon fått höra mina tankar om mig som ”utomjording” 😄. Hon får mig på andra tankar hur jag ska tänka när jag funderar för mycket. Känns så bra efteråt 😀❤️. Tack Marie 🤗❤️!

I natt kommer Olivias husse och matte hem, hon kommer nog sova i en vecka efter hon varit här tror jag, hon brukar vara trött efter en dag annars när hon varit här 😄. Jag tror faktiskt hon kommer sakna sina hundkompisar, eller så tycker hon det är skönt att få komma hem. Hon och Vizzla brukar kunna ryka ihop om det luktar mat eller någon råkar hitta ett ben någonstans. Men så kan de också busa massor ❤️.

Nu har jag gjort rätt mycket i lera, ni får se lite olika saker jag gjort färdigt och sånt jag håller på med.


















Inga kommentarer: