torsdag 14 september 2023

Fy fan rent ut sagt 😔


Så ont i ryggen och jag tror jag vet vad som hänt. Jag klev ner i ett hål för ett tag sedan, har gjort det ett par gånger förut och känner igen symtomen. Kommer även ihåg hur det gick till. Första gången det hände för många år sedan släppte det när jag satt på en hård kökssoffa utan någon stoppning. Då small det till som ett gevärsskott 😬. Det kan vara den stora ”plattan” som sitter i bäckenet som hoppar ur sin position eller kotor som tryckts ihop efter smällen när jag gick ner i gropen. Jag tog ett steg rakt ner i en djup grop. Får se hur lång tid det tar denna gång innan det går över. 

Jag har även ont i ringfingret och lillfingret. Lillfingret går inte att räta på, typ vikingasjukan, men pga skada. Den andra är böjd åt andra hållet, finns inget styrsel på den och har så ont i den. De har blivit missbildade pga skada förmodligen. 

Så jag är handikappad värre nu 😔. Tur jag inte blivit inringd till jobbet. Jobbade i söndags med ont, men det gick, jobbade bara 7-12 på fm.

Inga kommentarer: