fredag 13 januari 2023

En stark dröm

 I natt hade jag sådan stark och verklig dröm. Jag stod i ett hotellrum någonstans i ett vad jag tror var ett asiatiskt land. Utanför fönstret var havet så fantastiskt blått och i vattnet fanns en massa elefanter som badade. Mitt bland dessa stod en jättefin grå nästan skimrande elefant medan vatten forsade mot honom i maghöjd från båda sidor. Och elefanten tittade rakt på mig hela tiden, den stod som en vacker staty fast den var levande. Så mäktigt var det.

Googlade sedan vad drömmen kunde betyda: 

Drömmer Om En Grå Elefant

Ännu en dröm om goda omen. Att drömma om en grå elefant symboliserar stunder av fred och harmoni i ditt liv, särskilt mellan dig och din familj. Dessutom är glädje och överflöd till följd av din ekonomiska framgång på väg. Njut av stunden för att koppla av och analysera dina framtidsplaner. De kan tillföra fördelar i ditt liv. Men kom ihåg att framgång är resultatet av din ansträngning och ditt arbete. Så sätt dig i arbete. nsträngning och ditt arbete. Så sätt dig i arbete. 

Drömmer Om Elefantbadning

Elefant - Drömmarnas Betydelse Och Symbolik 4

Betydelsen av att drömma om en elefant som badar ger en positiv föraning till hans liv, särskilt till hans känslomässiga sida: det indikerar att en god vänskapsrelation är på väg att bli en del av hans resa. Detta förhållande kommer att ge stora sociala och professionella frukter och möjligheter för dig. (Källa: https://dromma.net/elefant/)


Inga kommentarer: