fredag 7 maj 2021

Blev lite orolig idag 🤔

 Jag har sovit otroligt dåligt på sista tiden. Går och lägger mig senast halv 10, sedan somnar jag inte förrän efter kl 02.00 eller senare. En natt låg jag vaken till 4.30 ca. Såååå jobbigt!! Idag var jag så trött efter jobbet, jobbade 11-14.30, så jag blev orolig. Jag var och köpte receptfria sömntabletter på apoteket igår men de hjälper inte. Jag är så trött när jag ska sova så jag kan inte sova, blir galen på detta. Det känns lite som när jag blev utbränd, kunde lägga mig ner mitt på vägen när jag skulle ut och göra nåt kommer jag ihåg. Hemsk känsla, man är helt tung i kroppen, ingen energi alls. 

Jag jobbar ju 5 dagar/veckan, även om jag inte jobbar hela dagar så har jag ju hästar och hundar som ska skötas om och motioneras. Går upp kl 7 varje dag, vardag som helg, har aldrig sovmorgon. Skulle nog behöva lite semester och bara vila. Jobbet är jättekul, men det blev mer än vad jag trodde. Tur schemat jag jobbar på bara är till skolavslutningen 🙂. 

Inga kommentarer: