måndag 22 augusti 2016

Jag sitter och har ångest, känner mig vilsen, funderar hela tiden vad som är bäst i mina val. Jag funderar på Vilja, travhästen jag skrev om tidigare, vill jag ha henne på rätt sätt?
Jag vet att jag är velig men jag bestämde mig nog för tidigt, jag bestämde med hjärtat, inte det praktiska. Jag har ju Amerone som foderhäst och har hoppats få köpa henne så småningom. Nu är hon dräktig och då har hennes ägare ansvaret för henne igen, men hon går här i min hage med hennes fd hagkompisar. Jag är ju även delägare i Texa, travhästen som vi tävlar med nu, henne måste vi ju göra nåt med sen när hon går i pension, kanske hon blir fölmärr, eller kanske hon blir ne ridhäst. Det känns lite mycket att köpa en häst nu också när jag får mina värkskov, jag har det just nu och då blir jag så trött, orkar knappt nåt. Som tur är så är det varmt och skönt nu ute så Amerone och de andra hästarna kan gå ute på nätterna, jag behöver inte mocka :-).
Skit också, vad ska jag göra???

Inga kommentarer: