tisdag 1 augusti 2023

Magras

Usch, nu har det varit lite för mycket, magras 😒. Jobbat mycket mot vad jag känt att jag klarat av mitt i allt annat som händer i mitt liv med lite för ont i kroppen just nu. Fibro kan ju även ställa till i magen också. Igår var jag och min man ensamma och startade vår delägarhäst Rio på Fornaboda, det blir en del anspänning då allt måste klaffa innan han ska ut, och så är det så mycket folk och hästar överallt som man måste ta hänsyn till 😊. Sedan var jag till en kompis nästan direkt efter och drejade lite och det höll vi på med i några timmar. Men just det tror jag inte spelade någon roll. Jag tror bara att tarmarna ”har ont” som övriga kroppen just nu 😏. Så jag sjukskrev mig faktiskt idag för första gången sedan jag började på jobbet 7 mars. Får alltid dåligt samvete när jag sjukskriver mig, men nu försöker jag intala mig att jag kan ju inte springa på toa hos brukarna, hur skulle det se ut 🙁🤭,  dessutom slår tröttheten till när det blir såhär.

Inga kommentarer: