tisdag 18 juli 2023

Blivit med häst igen.

Idag blev det klart, jag har köpt vår gamla delägarhäst Texa Rico, och hennes mamma Amerone får jag låna som sällskap ❤️😀. Detta kommer bli så bra känner jag, känns som säcken knutits ihop, eller vad säger man?? Det känns som jag behövt alla hästar däremellan för att detta skulle hända 😀❤️. Jag känner ett sånt lugn och en hemmakänsla när jag ska få hem dom till mig 😍. Amerone har bott hos mig i två år, hon var då 9-11 år, nu är hon 19. Och Texa var vi delägare i och åkte och tävlade med, och hon var verkligen duktig innan hon fick ont i ryggen 😏. Det blev lite snabbt detta, men när Inger skrev att de lagt ut henne till försäljning så kunde jag inte låta bli, och så vet man ju inte till hundra procent vart hon hamnar.




Texa högst upp och Amerone de två andra bilderna ❤️.

Inga kommentarer: