söndag 12 februari 2023

Anställningsintervju i morgon

I morgon ska jag på anställningsintervju för att ev få ett jobb på hemtjänsten som timvikarie här i Frövi. Jag har ju jobbat där några gånger nu, senast var nog 2008. Då och de andra gångerna mådde jag inte så bra både psykiskt och fysiskt. Jag hade fortfarande en del panikångest i perioder och en del rygg och nackproblem. Tror det hängde ihop med varandra då. Sista gången jag sökte jobb där som vikarie och skulle få börja fick jag kalla fötter, kände att jag inte var redo och då ville jag inte krångla till det. Självkänslan var inte heller den bästa då heller så jag ”orkade” inte känna mig värdelös om jag inte skulle klara av att jobba.

Men nu mår jag ju bra så det kommer inte vara något problem på det viset, känns lite spännande om jag skulle få börja jobba där igen. Jobbarkompisarna är så bra, hoppas de flesta är kvar, och jag vet ju att det är många som jobbar där som inte fanns där när jag var där, det är ju ett tag sedan 😬. 

Ikväll var jag i stallet Fri och borstade Olle och Lady, det var så skönt att få umgås med dom, det var ett tag sedan. I sommar kommer Lady med Vilma på bete, då kan jag umgås med dom varje dag ❤️. 

Inga kommentarer: