söndag 19 september 2021

Det händer ju faktiskt lite kul också!!

 Igår hämtade jag mitt ena barnbarn, Isabel snart 4 år. Vi spelade spel, ritade, gick ut med hundarna och fixade lite tacos till kvällsmat 🙂. Hon är så mysig, väldigt kramig 🥰. Hon sov över hos oss så idag var jag trött efter jag "lämnade tillbaka henne ". Det tar mycket att ha hand om en liten tjej, man måste vara med och lyssna hela tiden vad hon säger, kolla så hon inte är själv med hundarna och hänga med i alla vändningar. Ena stunden spelar vi spel, och helt plötsligt ska vi göra något annat 😄. Men det är kul! 

Vi var till Max och åt hamburgare på vägen hem från travbanan. Herregud vad allt är datoriserat. Man kan ju beställa vad man vill ha på en skärm, men jag beställde vid disken, blir alltid fel när jag ska beställa på skärmen. Och så sa hon att de ropar upp när maten är klar. Så jag satte oss och väntade . Vi väntade en bra stund. Plötsligt fick jag se en skylt där det stod vilka nummer som var klara. Hade jag missat. Sen ropade de upp vårt nr. Jag gick fram, då sa tjejen att de hade fått ställt det på värmning eftersom ingen hämtade 😄. Och jag försökte förklara att "kassörskan" hade sagt att de skulle ropa när det var klart. Hon tittade inte ens på mig, såg bara irriterad ut. Jag tyckte bara det var komiskt 🤣😂. Så kan det gå när jag är i stan 🤣 .




Inga kommentarer: