fredag 13 oktober 2023

Har gjort det igen 😂

Idag var jag med min dotter och slängde skräp på Södra Måles återvinning. Vi körde i vår hästtransport och det var bara en bil när vi kom dit men det fylldes på snabbt med flera bilar. När jag skulle kliva ner från rampen bak på transporten klev jag fel och ner på sidan en bit upp så jag höll på att ramla. Klarade mig då men sen gjorde jag nåt så jag fortsatte över till andra sidan rampen, det gick väldigt sakta alltihop, och for omkull på andra sidan istället 😬😂🤣, tänkte innan jag landade hur skulle detta sluta??? Trodde ju jag skulle slå i ansiktet eller huvudet någonstans, men jag hamnade så lugnt på rygg, sedan låg jag där och såg min dotter se helt förskräckt ut 🤣. Hade tur igen, inte första gången jag snubblar omkull 😄. Tittade mig omkring men ingen verkade se nåt utom en tjej som satt i sin bil bakom och väntade på att vi skulle köra iväg. Tittade på henne och hon skrattade förstås 😂, måste ha sett väldigt kul ut 🤣. Och jag klarade mig utan en skada IGEN, ändå var det fredagen den 13:e idag 👍🏻.

Inga kommentarer: