söndag 11 september 2016

Nu har det varit en tid då jag behöver mycket ensamtid, få äta frukost själv, titta på serier på Netflix bland annat. Jag pratar knappt heller så min röst tappar liksom styrkan, va konstigt det kan vara. Jag går liksom in i mig själv, tänkmom jag hade ett litet skyffe som jag kan bo i då jag känner så här :-). Jag blir irriterad på ljud, det är det värsta, kan inte sitta och titta på tv med min man som måste ha så högt på, jag sitter då med öronsnäckor på och kollar Netflix på min surfplatta. Just nu har jag fastnat för spanska serier, tittar nu på "Velvet", den handlar om ett modevaruhus på 50-talet, jättebra :-)!
Jag blir överraskad varje gång jag känner så här, men jag vett att det bara är att acceptera, vila och ta det lugnt.
Det finns ett problem, jag blir spänd i nacken av surfplattan, det ger susningar i huvudet, antagligen vad som kallas yrsel pga whiplashskadan eller diskbråcket. Jag får nog hålla upp ett tag med surftittandet ett tag :-).

Inga kommentarer: