måndag 5 december 2016

Måste inse mina begränsningar

Nu blir det lite jämmer och elände :-).
Nu märker jag verkligen att jag inte kan sitta still för länge i samma position, inte köra bil under för lång tid, min nacke blir helt åt skogen helt enkelt. Hjärnan hänger inte med då heller, blir trögtänkt helt enkelt, och så känns det som det bränner i hela huvudet och känselbortfall på kinderna. Idag när vi åkte in till stan körde inte jag bilen, men det känns som jag inte orkar hålla upp huvudet, det värker i huvudet och jag känner mig liten illamående. Detta känner jag igen, det har med min whiplash att göra, och mitt diskbråck i nacken och i bröstryggen.
Ikväll när jag jobbade och jag fick frågor om medicin mm av brukarens fru så kände jag att jag verklugen fick koncentrera mig för att kunna svara på frågorna, jag såg även på henne att hon nog undrade vad det var med mig. Jättejobbigt!!! Det känns helt dovt i huvudet, som bomull, det känns inte så bra.
Allt är bilkörningens fel, jag sitter och åker mycket bil på jobbet.





Inga kommentarer: