torsdag 27 september 2012

Usch säger jag bara..

Vad är det som händer, är jag en klimakteriehäxa eller?? Eller är det så bara att jag har för lite att göra, att det handlar om tristess?? Jag går här hemma och är arg och trött mest hela tiden, mitt humör är på botten just nu. Trött är ju många, men jag är så jäkla irriterad och har inget tålamod alls. Jag vaknar på morgonen och undrar vad jag nu ska göra, samma sak varje morgon. Men idag har jag hjälpt min yngsta att flyttstäda så det blev ett avbrott i vardagen, dessutom var jag på en anställningsintervju på telefon, annorlunda, men rätt bra ändå :-). Så nu hoppas jag på ett positivt svar på måndag :-).

Mitt diskbråck har gjort sig påminnt både i nacken och ländryggen så jag har inte kunnat massera på ca 4 veckor nu, så jag promenerar mycket nu för att inte stelna till för mycket. Men på kvällarna har jag så ont i nacken. Får se ikväll nu hur ont det blir efter städningen, var inte så mycket, en etta?? Nu blev det mycket gnäll och negativt, men jag måste få ur mig det också.... På måndag kanske jag skriver lite mer positivt :-).

Inga kommentarer: